2012. január 30., hétfő

Promod női ruha kis fekete 42-es 12eFt - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Eladó a képen látható promod alkalmi ünnepi női ruha, kis fekete, spagettipántos (pántja hossza állítható) lefelé bővülő, hagymaaljú, gyönyörű ruha, nem csak nyárra, télen harisnyával kardigánnal, zakóval is viselhető, vagy fűtött szobában magában, ideális  karácsonyra, szilveszterre.
42-es méret, de mértem pontos adatokat. Egyetlen egyszer viseltem, de utána mosógépben mostam, és a mellrészénél lévő rávarrt gyöngy díszítéseknek ez nem tett jót, de alig látszik, fotóztam, hogy ebből ne legyen később vita. Ettől eltekintve újszerű.
12 ezerért vettem idén.



Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Az aukció vége: 2012-02-17 13:00
. Promod női ruha kis fekete 42-es 12eFt - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése