2011. december 28., szerda

3 szép csizma egy csomagban. 40-es. - Jelenlegi ára: 5 990 Ft


Ezen az aukción 3 pár csizmára licitálhatsz .
Méretek: normál 40-es.   A lábam mérete 40-es, Én használtam őket, mindig 40-es cipőt viselek.
Nehéz lemérni a belső talphosszt, de kb. 26-26, 5 cm
Mind a három csizma nagyon kényelmes, talpbetéttel használtam őket, szép állapotúak, nagyon jó, stabil minőségűek, füstmentes és állatmentes lakásból!
Sötét bordó csizma valódi bőrből, keveset használt, sarka nincs elkopva.    ( humanicból való). Bélelt. Sarok magasság: 8, 5 cm, szára bősége körbemérve a tetején: 31 cm, talptól a szára hossz: 20 cm.
Fekete lakkcsizma keveset használt, sarka nincs megkopva,   ( spanyol csizma) azt nem tudom, hogy valódi bőr-e, de nagyon jó minőségű. Belseje bélelt.
Sarokmagasság: 9 cm, szára bősége körbemérve a tetején: 34 cm, talptól a szára hossz: 26 cm.
Sötétbarna csizma szép állapotban, egyik orrán picike kopás, de nem látszik, cipőkrémmel bekel kenni.   Külföldön vettem, bőrnek gondolom, de nem vagyok benne biztos. Belül bélelt. Sarokmagasság: 6 cm, szára bősége körbemérve a tetején: 39 cm, talptól a szára hossz: 33 cm
Sok szép vadonat új terméket árulok, ha gondolod nézz be hozzám!
Köszönöm, hogy itt voltál !
Kérdésekre szivesen válaszolok.



Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-14 10:12
. 3 szép csizma egy csomagban. 40-es. - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése