2012. február 21., kedd

Új Crocs cipő nagyon gyönyörű.UK 6-os - Jelenlegi ára: 4 900 Ft


Eladó ez a gyönyörű, vékonyan bélelt őszi cipőcske.
Egyszerűen gyönyörű: ) Nagyon masszív, és kényelmes.
A lányomnak vettük külföldön, de sajnos kinőtte mire használni kellett volna.
Angol méretezés szerint, 6-os méretű, de szerintem sajnos csak 5-nek felel meg.
A belsőtalphossza: 14 cm, faltól falig, ezért 13, 5 cm-es lábra ajánlom.
Nagyon szép és kényelmes.
Ez szerelem volt első látásra amikor megláttam.
Több mint 39 fontot fizettem érte: ( és annyira sajnálom, hogy nem tudtuk viselni.
Rendkívül könnyű, kényelmes darab.
Színe: kép, és én piszkosrózsaszínnek mondanám.
Szerintem akár lehet uniszex is.



Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Az aukció vége: 2012-03-10 23:58
. Új Crocs cipő nagyon gyönyörű.UK 6-os - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése